لوح دل
 
 

اگر شما هم با پیامک‌هایی برخورد کرده‌اید که در آخر آنها عباراتی مانند: این پیام را به ۱۰ نفر بفرست تا امروز معجزه ببینی، دریافت کرده‌اید حتماً این گزارش را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فتن٬ احتمالاً این روزها پیامک‌های که در آخر آن عباراتی مثل: این پیام را برای ۱۰ نفر بفرست تا امروز معجزه ببینی را دریافت کرده‌اید. اما به راستی فکر کرده‌اید مبدا این پیامک‌ها از کجاست؟ به کجا می‌روند و هدف از ارسال اینگونه پیامک‌ها چیست؟



ادامه مطلب ...


میتونی مثل مولات علی علیه السلام به خاطر حفظ وحدت با عمر رفاقت کنی!؟

برای موفقیتش طوری بهش مشورت بدی که عمر برگرده بگه «خدایا مرا در هیچ مشکلی که علی در آنجا نیست وارد نکن»!؟

میتونی پسرت حسین رو از بین شمشیرها بفرستی برای عثمان آب برسونه!؟

میتونی مثل مولات علی علیه السلام عایشه رو با لقب ام المومنین سوار بر مرکب با محافظانی از خانم با احترام کامل بفرستی به بیتش در مدینه اونم بعد جنگ جمل!؟

میتونی مثل امام حسن علیه السلام اگه به علی علیه السلام فحش هم دادند، جهت وحدت عبا بکشی سرت و نشنیده بگیری!؟

میتونی به تاسی از مولات علی علیه السلام بگی : من حریص ترین امت محمد هستم به وحدت تا جایی که فرمود «آنچنان از عثمان حمایت کردم که ترسیدم معصیت کرده باشم»!؟

میتونی مثل امام صادق علیه السلام کلاس درس بذاری برای فقهای اهل سنت و دستور برخورد نیکو با اونها و عیادت مریضاشون و تشییع جنازشون و اقتدا به جماعتشون رو بدی!؟

میتونی مثل نائب امام زمانت هر تفرقه ای رو خیانت به اسلام، خدمت به کفر و حرام شرعی بدونی!؟

میتونی بفهمی حذف بزرگترین دشمن اسلام که اگه خون تک تک مسلمونا رو بمکه سیر نمیشه، یعنی اسرائیل منوط به داشتن وحدته!؟

اینا فقط مشتی از خروار بود...

اما لااقل بفهمیم که وحدت شکنا تو زمینی غیر از زمین اهل بیت بازی میکنن



...ولایتی می گوید: «درست همزمان با اینکه لاریجانی با سولانا مذاکره می کرد یکی از مقامات بلندپایه اجرایی ما در نمازجمعه گفت ما مذاکره نمیکنیم. آقای سولانا آن تلکس را نشانداد و کارشکنی در کار آقای لاریجانی صورت گرفت» اما علی لاریجانی خود در این مورد در جمع خبرنگاران عامل بیرونی را دلیل بر قطع مذاکرات دانست و گفته است:«ما با آقاي سولانا داشتيم مذاکره مي‌کرديم که حادثه حمله اسرائيل به لبنان رخ داد. آنجا کسينجر مقاله‌اي نوشت که در همين شلوغي يک قطعنامه عليه ايران بدهيم. آنها مذاکرات را قطع کردند و ظرف 48 ساعت قطعنامه صادر کردند. آقاي سولانا به من زنگ زد و گفت، «متأسفم که خرابکاران کار خودشان را کردند.» بنابراين مسأله هسته‌اي نبود، عامل بيروني بود.»...



ادامه مطلب ...


پس از ذوق‌زدگي بي‌بي‌سي، آیا ولايتي در مواضع سياست‌خارجي خود تجديدنظر خواهد كرد؟

در ميان بازخوردها و تحليل و تفسيرهاي فراوان رسانه‌ها و صاحب‌نظران از مناظره‌ي سوم رياست‌جمهوري، چيزي كه بيش از همه نظرها را به خود جلب مي‌كند و توجه به آن ضروري‌ست، جهت‌گيري‌ها و تحليل‌هاي منتشرشده در رسانه‌هاي معاند و ضدانقلاب و همچنين رسانه‌هاي جريان اصلاح‌طلب است.

به گزارش رجانیوز، نكته‌ي مهمي كه در رصد اخبار و تحليل‌هاي منتشرشده در اين رسانه‌ها بيش از همه جلب‌نظر مي‌كند و قابل تحليل است، اين است كه اين رسانه‌ها برخلاف پيش‌بيني‌هاي صورت‌گرفته مبني بر حمايت از دو كانديداي منتسب  به جريان اصلاحات، بيش از همه دست به حمايت از «علي‌اكبر ولايتي» زده‌اند و او را برنده‌ي اصلي مناظره‌ي سوم دانسته‌اند، درحالي كه ولايتي يكي از كانديداهاي جريان اصولگرايي به حساب مي‌آيد و طبعا با حضور دو كانديداي اصلاح‌طلب ديگر، نمي‌تواند نماينده‌ي مطلوب جريان اصلاح‌طلب و ضدانقلاب خارج‌نشين به حساب آيد. 
 

تحليل‌هاي نويسندگان و خبرنگاران بي‌بي‌سي فارسي كه روز بعد از مناظره در اين پايگاه خبري منتشر شده است مي‌تواند به خوبي اين موضوع را نشان دهد؛ لیلی ابوالحسنی: «برنده سومین مناظره و در واقع مناظره اصلی کاندیداهای انتخابات هفته آینده، علی‌اکبر ولایتی بود. از عمر حدود ۳۵ ساله انقلاب اسلامی، آقای ولایتی ۱۶ سال در راس دستگاه دیپلماسی ایران بوده و ۱۶ سال اخیر را هم مشاور امور بین‌الملل آیت‌الله علی خامنه‌ای..... او در مناظره دیروز به شکلی بی‌سابقه از نگفته‌های پرونده هسته‌ای حرف زد و گفت مقامات ایرانی در مواردی به راه‌حلی برای حل مناقشه هسته‌ای نزدیک شدند، اما «کارشکنی‌ها در داخل» مانع از به نتیجه رسیدن کار شد. مقامات ایرانی تقریبا همواره طرف غربی را مقصر اصلی بی‌نتیجه ماندن مذاکرات هسته‌ای خوانده‌اند. مشاور رهبر ایران در این مناظره همچنین...



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 27 مهر 1387برچسب:جریان تردید,رهبر,, :: 11:54 ::  نويسنده : امين

برخی انقلابی‎ها وقتی به پیری می‎رسند دچار «تردید» می‎شوند؛ حتی گاهی حرف اصلی خود را هم پس می‎گیرند

مقام معظم رهبری در سخنرانی 14 خرداد 1392 حرم مطهر امام خمینی(رحمه الله علیه) حال این افراد را این گونه توصیف می کند: «تا روزهاى آخر زندگى، هيچ كس در حرف و عمل امام بزرگوار ما، نشانى از افسردگى و ترديد و خستگى و وادادگى و تسليم‌طلبى پيدا نكرد. بسيارى از انقلابى ‌هاى دنيا وقتى كه از دوران جوانى خارج مي شوند و به پيرى مي رسند، دچار ترديد مي شوند، دچار محافظه‌كارى مي شوند؛ حتّى گاهى حرف هاى اصلى خودشان را هم پس مي گيرند.»
 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مهر 1398برچسب:رهبر,خامنه ای,معیار اصلی,انتخاب,انقلاب, :: 11:22 ::  نويسنده : امين

 

«معیار اصلی» این است؛ کسی سرکار بیایید که اهل «استقامت» و «ايستادگي» باشد

توجه به معیار اصلی برای انتخاب کاندیدای اصلح ، از جمله موضوعاتی  است که در برگزاری انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی باید مدنظر قراربگیرد.

مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در مناسبات های مختلف نزدیک به هر انتخاباتی ، معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح را ارائه می دهند و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز دراین باره سخنرانی کردند.

تنها​ موردی که رهبر معظم انقلاب  در فرمایشات خود از عبارت "معیار اصلی" برای انتخاب اصلح استفاده کردند یک ماه قبل  و در دیدار اقشار مختلف مردم بوده است .

ایشان در تاریخ 25 /2 /92 فرمودند :

"همان طور که عرض کردیم، یک انتخاب خوب، یک انتخاب درست، نه فقط در طول چهار سال، گاهى در طول ده‌ها سال تأثیراتش براى کشور باقى میماند. براى انتخابِ خوب باید فکر کرد، باید معیارها را شناخت.  من ان‌شاءاللّه در آینده مطالبى عرض خواهم کرد؛

اما اجمالاً معیار اصلى این است که کسانى سر کار بیایند که همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدفهاى انقلاب باشد.

آنچه ما در این سالهاى طولانى از خیرات و برکات به دست آورده‌ایم، به برکت هدفهاى انقلاب بوده است؛ هر جائى که ما کم آوردیم، عقب ماندیم، شکست خوردیم، به خاطر غفلت از هدفهاى انقلاب اسلامى و هدفهاى اسلامى بوده است. کسانى سر کار بیایند که مصداق: «انّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ استقاموا»(8) باشند؛ اهل استقامت، اهل ایستادگى باشند؛ زرهى پولادین از یاد خدا و از توکل به خدا بر تن خودشان بپوشند و وارد میدان شوند.

مقام معظم رهبری در ادامه فرمایشات خود تصریح کردند: شعارها را نگاه کنید، ببیند شعارهائى که تعیین میکنند، چه جور شعارهائى است؟ گاهى بعضى‌ها - البته اشتباه میکنند - براى جلب آراء، شعارهائى میدهند که این شعارها از حدود قدرت و اختیاراتشان بیرون است؛ اینها را مردم هوشمند ما میتوانند بشناسند، مراقبت کنند، دقت کنند. آنچه که براى مردم لازم است، آنچه که فوریت بیشترى دارد، آنچه که با واقعیات و امکانات کشور سازگار است، آنچه که به افزایش قدرت درونى ملت مى‌انجامد، آنها را در شعارهایشان بگنجانند؛ این یکى از معیارها است.

منبع:رجانیوز

 



در نگاه بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران حضرت روح الله(رضوان الله تعالی علیه)یکی از مهم ترین ملاکهای درمسیر اهداف انقلاب بودن مسئولین نظام، تعریف و تخریب دشمن است.

حال سوال اینجاست که چرا مدتی است دشمنان این مرز و بوم با تمام امکانات خود اعم از رسانه های دیداری و شنیداری به تخریب یکی از نامزدها از بین 8 نامزد دیگر روی آوردند؟

این نامزد کسی نیست جز "دکتر سعید جلیلی" حامی گفتمان انقلاب و مقاومت

 

حتما مستندات این سخن را در لینک زیر مشاهده کنید

 



«همين امروز شما ملاحظه كنيد؛ در يك كشورى در شرق آسيا - در ميانمار - هزاران انسان مسلمان دارند كشته ميشوند، دارند فدا ميشوند، بر اثر تعصب، بر اثر جهالت - اگر نگوئيم دستهاى سياسى در خود همين مسئله وجود دارد؛ فرض كنيم همان طور كه ادعا ميشود، بر اثر تعصبهاى دينى و مذهبى است -

مدعيان دروغين حقوق بشر لب تر نميكنند.همانهائى كه براى حيوانات دل ميسوزانند، همانهائى كه اگر در جوامعى كه مستقل از آنها هستند، وابستهى به آنها نيستند، كوچكترين بهانهاى پيدا كنند، صد برابر آن را بزرگ ميكنند، اينجا در مقابل كشتار يك عده انسان بىگناه، بىدفاع، زن، مرد، كودك، سكوت ميكنند؛ توجيه هم ميكنند! اين، حقوق بشر اينهاست؛ حقوق بشرِ منقطع از اخلاق، منقطع از معنويت، منقطع از خدا.

ميگويند اينها ميانمارى نيستند؛ خب، گيرم نباشند - البته دروغ ميگويند، سيصد چهارصد سال است كه اينها در آنجا زندگى ميكنند؛ آنطور كه به ما گزارش ميشود - بايد كشته شوند؟! همين حالت در طول سالهاى متمادى در همان كشور و در كشورهاى مجاور، از سوى غربىها، بخصوص از سوى انگليس، نسبت به همان مردم وجود داشته. پدر اين مردم را درآوردند؛ هرجا پا گذاشتند، جز فساد و نابودى حرث و نسل - همان طور كه خداى متعال در قرآن ميفرمايد - كارى نكردند. بله، براى اينكه بازار محصولات پيدا كنند، بازارهائى را آراسته كردند؛ مردم را با محصولات جديد آشنا كردند، براى اينكه تجارت خودشان را رونق بدهند. اين تمدن، منقطع از معنويت و قرآن است.»[بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای روحی فداه در محفل انس با قرآن - اول رمضان المبارك ۱۴۳۳]

 

تصاویر و فیلمهای تکان دهنده ازنسل کشی مسلمانان میانمار



فيلم «اورشليم؛ شمارش معكوس» به كارگرداني «هارلرد كرانك» براساس كتابي تحت همين عنوان به قلم «جان هگي» به تصوير درآمده كه با حمايت لابي آي پك چاپ و در سراسر آمريكاي شمالي منتشر شده است. ..

فیلم درباره گروهي از مسلمانان ايراني موسوم به گروه «هفت شگفت انگيز» است كه مي خواهند با بمب گذاري در خاك آمريكا اين كشور را نابود كنند....

...نيروهاي مشترك روسي و ايراني هفت بمب اتمي را براي انفجار به ايالات متحده آورده اند تا در نقاط مختلف آمريكا آنها را منفجر كنند تا هنگامي كه آمريكا درگير اين موضوع است، روسيه و ايران اقدام به حذف اسرائيل از روي كره زمين كنند؛ «نابودي اسرائيل» در واقع به نوعي، دغدغه اصلي اين فيلم به شمار مي رود....
..اين همان هدفي است كه سازندگان فيلم در پي آن هستند تا نگرش جهانيان را نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و برنامه هسته اي صلح آميزش تخريب كنند....
اگر تا ديروز تروريست هاي اغلب آثار هاليوودي عرب زبان بودند، امروز با توليد فيلم هايي چون «اورشليم؛ شمارش معكوس» تروريست ها فارسي صحبت مي كنند و عكس محمود احمدي نژاد رئيس جمهور ايران بر در و ديوار خانه آنها در كنار نام مقدس الله ديده مي شود.

آيا اين يك توهين نهادينه شده و فرهنگي در مجموعه هاليوود نيست؟

دانلود فیلم

متن کامل را در ادامه مطلب ببینید



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1398برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : امين

حداد عادل و هزینه‎ای که برای ادای تکلیف سیاسی از آبروی خود پرداخت

...و این در حالی بود که حداد عادل اولین سیاستمدار مطرحی بود که به عنوان یکی از روسای سابق قوا، آنهم تنها چند روز پس از آغاز آشوبگری‌ها توسط یاران فتنه، 27 خرداد 88 در گفتگوی ویژه خبری حاضر شد تا بدون ملاحظات رایج سیاستمدارانه، بر مبانی تکلیفی که احساس کرده بود به قانون شکنی موسوی صراحتا اعتراض کند و بدون هراس از حمله‌هایی که به او خواهد شد بگوید:" آقای موسوی در مناظره‌ها همواره بر تقید به قانون تاکید می‌کرد. باید به آقای موسوی بگویم که بالاخره مملکت قانون دارد؛ این همان قانونی است که بر حسب آن در انتخابات ثبت نام کردید،برای رای گیری و شمارش آراء هم قانون وجود دارد."...



ادامه مطلب ...


 

رونمایی الهام علی‌اف از «نماد شیطان» در جمهوری آذربایجان

پس از برگزاری مسابقات یورو ویژن بزرگترین مسابقه ضددینی جهان در کشور آذربایجان، که با اعتراضات گسترده مردم مسلمان جمهوری آذربایجان و سرکوب نیروهای نظامی این اعتراضات توسط دولت آذربایجان روبرو شد، الهام علی‌اف در آخرین اقدام خود، از نماد شیطان در یکی از میادین اصلی باکو نیز رونمایی کرده و با ادای احترام به آن، فهرست اقدامات ضد دینی خود را تکمیل کرد.

 

بقیه متن و تصاویر کامل را در ادامه مطلب مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


ادبو اولادکم علی حب النبی واَهْلِ بَیْتِهِ وَ عَلى قِراءَةِ الْقُرانِ ؛فرزندانتان را به سه چیز ادب كنید: عشق به پیامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خواندن (غرر الحكم، ح 448)

از مدینه به سامرایت کشاندند تا آزارت دهند، مزار منورت را ویران کردند تا حرمت را بشکنند، اما من: از هر کس و هر چیز که بیزار و دل آزرده باشم و هر مرام و مسلکی که زندگی کنم، با تمام وجودم دوستتان دارم به شما عشق می ورزم و هرگز به فطرت مادری ام پشت پا نمی زنم!

سرور مظلومم! امام علی النقی!

هر سال اگر در روز شهادتتان لباس مشکی بر تن نمی کردم، امسال یاد غربتت، مظلومیتت، لبخندهای مهربانت و صدای دعایت که با زهر کینه توزان خاموش شد در شب و روز شهادت لباس عزا خواهم پوشید تا همه بدانند که:

تا واپسین لحظه ی زندگیم با محبت تو زندگی خواهم کرد.

 

 

***

این مقاله به مناسبت دفاع از حریم ملکوتی امام هادی علیه السلام  به شما خوانندگان محترم تقدیم می گردد.

از امیرالمومنین علیه السلام(1): خوشا به حال كسى كه محبّت ما اهل بیت در قلب او رسوخ داشته باشد، ایمان در قلب چنین كسى ثابت‏تر از كوه احد در مكانش خواهد بود. و هر كس كه دوستى ما در قلب او جاى نگیرد ایمان در قلب او مانند ذوب شدن نمك در آب ذوب مى‏شود.(ترجمه از اسرار آل محمد علیهم السلام، ص: 516).

 

کودکان و ارتباط با اهل بیت (علیهم السلام)

اگر کودکان را دوست دارید به آنها رحم کنید و راه سعادت ابدی را به ایشان نشان دهید. این، بیشترین حقی است که هر کودکی بر گردن والدین خود دارد.....

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 27 دی 1398برچسب:شهید,میشکنم در شکن زلف یار,داستان,, :: 21:53 ::  نويسنده : امين

...مشكل اصلى من از حدود يك سال پيش شروع شد. پدر و مادرم به دليل اينكه من تنها فرزند خانواده هستم و ضمناً وضع مادیشان هم خوب است، دختر خاله‏ ام را كه در خانواده‏اى متوسط زندگى میكند و همسن خود من است، به سرپرستى قبول كردند. از آن تاريخ به بعد، خانه آرام و ساكت ما كه در طول روز، كسى جز من در آن زندگى نمیكرد، تبديل به محل زندگى پسرى شد با دخترى كه به مراتب از شيطان حرفه ای تر است!....

...حدود 10 ساعت از روز را با دختر خاله‏ ام در خانه تنها هستيم. او يك لحظه مرا تنها نمی ‏گذارد و دائماً در سرم فكر گناه می اندازد. بارها در طول روز از من درخواست گناه می كند...

حتما متن کامل این داستان جالب و تکان دهنده را در ادامه مطلب بخوانید.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:کوچه,منامه,مدینه,عدالت,رسالت,ولایت,آل سعود,قنفذ,, :: 16:23 ::  نويسنده : امين

زن
ميان کوچه ي تاريک بن بست،
خون ,....وهّابي

گلو له هاي جنگي تمام حرف هاي مگو را

دوباره معنا کرد
و کوچه هاي منامه چقدر شبيه مدينه ست ....

و داد عدالت بزرگ ترين جرم تاريخ است
حتي اگر مزد رسالت پيغمبرشان ولاي تو باشد....

 

آي جناب سعودي
از من نشنيده بگير اما تنت بدجور بوي "قنفذ" مي دهد
آخر تو خادم کدام حرميني
وقتي حرم
حرام است؟!...

 



چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:ایمان,امام صادق علیه السلام,مومن,گناه,کار نیک, :: 14:17 ::  نويسنده : امين

گاهى انسان در فكر مى‏رود آيا ايمان دارم يا نه! اگر مرگم رسيد مؤمنم يا نه؟!

سخن حضرت صادق‏عليه السلام محك خوبى است براى اين كه انسان بفهمد از نخستين درجه ايمان بهره‏اى دارد يا نه.

حضرت مى‏فرمايد: «هركس گناهش او را ناراحت كرد و كار نيكش او را شادمان ساخت، مؤمن است{اصول كافى، ج 2، ص 232، حديث 6}معلوم مى‏شود كه او باور دارد ثواب و عقاب را.

{آيت اللّه دستغيب: قلب قرآن، ص 45}


چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:مهاجرت,پیامبر,هجرت,کوچ پرستوها و عشایر,زشتی ها و گناهان, :: 14:6 ::  نويسنده : امين

«المُهاجِرُ مَن هَجَرَ السَّیِّئاتِ وَ تَرَکَ ما حَرَّمَ اللّهُ.»

{اصول کافی، ج 2، ص 235}

بارها شنیده اید کوچ بهاره پرستوها آغاز شد با پرهای باز، همدل و همراه به جای جدید می روند.

گاهی هم، کوچ عشایر را به ییلاقات شنیده اید، با همه دلبستی های خود، جای قبلی خود را رها کنند و به مقصد جدید به راه می‏ افتند.

و آرزوی کوچ خیلی ها را هم وسوسه می کند اما مانده اند از کجا؟ به کجا؟

و پیامبر(ص) فرمودند: «مهاجر کسی است که از زشتی ها هجرت کند و گناهان را واگذارد».

از زشتی ها به زیبایی ها، پس یا علی!

 



یه روز یه ترکه
اسمش ستارخان بود، شاید هم باقر خان.. ؛
خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛
یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد
جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد،
فداکاری کرد، برای ایران اسلامی، برای من و تو
برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت آزاد زندگی کنیم
.

یه روز یهرشتیه
اسمش میرزاکوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی؛
برای مهار کردن گاو وحشی ظلم وستم تلاش کرد،
برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه؛
اونقدر جنگید تا جونش رو فدای دین و سرزمینش کرد
.

یه روز یه لرهبود
کریم خان زند
ساده زیست ، نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عملاحتراز می كرد.
 
یه روز ما همه باهم بودیم.. ،
ترک و رشتی و لر و قزوینی و اصفهانی و...
تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند
و قفل دوستی ما رو شکستند .. ؛

حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم،
به همدیگه می خندیم،؟!!!و اینجوری شادیم !!!!.. ؛
در حالی که بعضی از این جوکها قطعا حرومه
این از فرهنگ  اسلامیایرانی ما به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند
"پس بیایید در سال جدید با هم بخندیم نه به هم"
 
عید مبارک



 



احتمالا” خبر از ساخت بزرگ ترین ساعت های جهان در مکه دارید، ساعت هایی که در اولین روز از ماه رمضان در جوار محوطه ی کعبه ساخته شد کار خود را شروع کرده و در بسیاری از سایت ها صحبت از ابعاد و اندازه های عجیب و غریب آن است.

اول شاید بهتر باشد بدانید این ابعاد و اندازه ها را :

این چهار ساعت بزرگ که کار یک شرکت آلمانی-سوییسیست بر روی یک برج ۵۷۷ متری قرار گرفته اند که فاصله اش تا محوطه ی اطراف کعبه تنها ۵۰ متر است و تا کنون تقریبا” ۸۰۰ میلیون دلار برای آن ها هزینه شده . قطر هر کدام از این ۴ ساعت که فعلا” فقط یکی از آنها به کار افتاده تقریبا” ۴۵ متر است که قرار است با ۲ میلیون LED کاملا” روشن و واضح به دید زیارت کنندگان برسد – جالب است! ساعتی ۴۵ متری در کنار بنایی که بلندی آن تنها ۱۵ متر و هر ضلعش تقریبا” ۱۲ متر است -. در بالای این ساعت هم عبارت الله نوشته شده که ۲۱٫۰۰۰ LED دیگر برای روشن کردن آن به کار میرود......

حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید...



ادامه مطلب ...


این گزارش حاوی تمام متن و حاشیه‌های "جدایی نادر از سیمین" و پاسخ به یک سؤال بزرگ است :

چرا غرب تا این اندازه به فیلم اصغر فرهادی اقبال نشان می‌دهد؟ آنقدر که این فیلم در اسرائیل اکران عمومی شد و مردم اسرائیل با وجود نامزد بودن یک فیلم اسرائیلی در جشنواره امسال از انتخاب فیلم آقای فرهادی خوشحال شدند؟

نماهایی که در فیلم فرهادی وجود دارد تماماً نماهایی ناخوب از ایران هستند.
اتاق‌های کوچک و شلوغ، شهر پر ازدحام و آلوده، دیوارهای کثیف و...
به راستی ایران اسلامی ما و ما مردم چه گناهی در حق امثال فرهادی کرده بودیم که باید فضایی که ما در آن زندگی می‌کنیم و نفس‌ می‌کشیم،... 


صحنه واضح آن است که این پیام‌های تبریک، این تیتر یک‌ها و اما آن جایزه‌ها و آن زنان برهنه و آن جشنواره‌ها همگی یک سعی واضح دارند و آن گم کردن حرف اصلی جدایی نادر از سیمین و لطمه‌ای است که این فیلم سعی دارد به نظام و کشور عزیز ایران بزند.

اگر اصغر فرهادی خیال کرده است که آن جایزه‌ها و دست‌های لطیفی را که به حرام مسح می‌کند به خاطر عمق هنری بوده است که در فیلمش به خرج داده سخت در اشتباه است....


کاش پیش خودمان می‌ماندید آقای فرهادی و همه دوستانتان
ما اگرچه دلمان گرفت وقتی پشت بلندگوی گلدن گلوب بی‌خیال هرچه مخاطب ایرانی از "مایکل بارکر" تشکر کردید و با آنجلینا جولی و جودی فاستر مسّ حرام داشتید....


دل ما از این می‌سوزد که شما احتمالاً متوجه نبوده‌اید از دامن کسانی جایزه گرفته‌اید که نه تنها به مردم خودشان هم رحم نمی‌کنند و در وال‌استریت و ماجرای کلیسای دیویدی‌ها و غیره نمونه‌هایش را دیده‌اید بلکه خودشان هم بارها گفته‌اند به خون ایران و ایرانی تشنه‌اند.....

متن کامل را حتما در ادامه مطلب مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:بصیرت,انقلاب,شعار,انتخابات,رای,شیطان, :: 17:31 ::  نويسنده : امين
زخمی ام التیام می خواهم
التیام از امام می خواهم
السلام علیک یا ساقی
من علیک السلام می خواهم

 
روی تخته ی انقلابمان نقشه هایی کشیدند که با بصیرت پاکشان کردیم
و حالا فقط در این روزها یک شعار روشن داریم تا چشم شیطان را با نورش کور کنیم
و ٱن شعار اینست که :
 
"ما رای می دهیم"



 راننده خط بی توجه به صف مسافرا که منتظر ماشین بودن کنار خیابون داد میزد:دربست دربست.

نگاه معنا دار و اعتراض های گاه و بی گاه مسافرا, هم راننده رو کلافه کرده بود و هم ما رو، طاقت نیاوردم, من و یک خانم و دو آقای دیگه با همدیگه ماشین رو با کرایه 6000 تومن دربست گرفتیم که برای هر مسافر نفری 1500 تومن. درحالی که کرایه خط فقط 550 تومن بود. به هر ترتیب سوار تاکسی شدیم و راننده شروع کرد از مشکلات ماشین و گیر نیومدن لاستیک و بنزین آزاد زدن صحبت کردن .
جونی که جلو
نشسته بود  انگار از خیس شدن کلا فه بود. وقتی سخنرانی راننده درباره مشکلات  مملکت شروع شد خیلی سریع خودش رو وارد بحث کرد.  بهتره ادامه بحث رو به صورت یه گفتگوی دو طرفه دنبال کنیم :

راننده تاکسی : برادر خانمم یه وام 6 میلیون تومنی میخواست بگیره مجبور شد ماشینش رو بذاره به عنوان وثیقه. بنده خدا الان خورده به مشکل دارند ماشینش رو مصادره میکنند. یه عده دزد دارند میلیارد میلیارد اختلاس میکنند کسی هم خبردار نمیشه اون وقت این جوون رو ببین چجوری سر میدوونند !

مسافر : نوش جونشون !

راننده : (با نگاه متعجب) نوش جون کی ؟

مسافر : نوش جون کسی که 3000 میلیارد تومن خورده

راننده : (با لحن عصبی آمیخته به تمسخر)  فامیل شما بوده ؟.....
 



ادامه مطلب ...


 
 
بیا با هم خدامان را بخوانیم
 
به حق مادرت زهرا بخوانیم

کنار علقمه این جمعه، مولا

به جای ندبه؛ عاشورا بخوانیم
 
دعاهایی که به توصیه امام زمان باید بخوانیم...


ادامه مطلب ...


دیدار مردم آذربایجان با رهبر انقلاب

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از علماء، مسئولان و قشرهای مختلف مردم آذربایجان، با اشاره به حضور ده‌ها میلیونی و بسیار پرشورتر و با نشاط‌تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، چرائی این اعجاب‌آفرینی و عظمت ملت عزیز ایران را، بصیرت و موقع‌شناسی بی‌نظیر آنان دانستند و تأكید كردند: ملت ایران با این بصیرت، ایستادگی و حضور به‌هنگام در صحنه، هیچگاه شكست نخواهد خورد و در انتخابات 12 اسفند نیز ملت بار دیگر هوشیاری و موقع‌شناسی خود را نشان خواهد داد و با حضور پرشور و فراوان خود در انتخابات مجلس نهم، ضربه سخت دیگری به دشمن خواهد زد.


ادامه مطلب ...


 پیش بینی های تحقق یافته امام خمینی (ره) :

- پیروزی انقلاب اسلامی ایران

- سقوط صدام

- سقوط کمونیسم شوروی

- صدور انقلاب لسلامی و خیزش ملتهای مسلمان

- سقوط حسنی مبارک

و انشاالله در آینده خواهیم دید :

- محو اسرائیل و آزادی قدس شریف

- نابودی آل سعود

- رساندن پرچم انقلاب به دست صاحب حقیقی اش.

دهه غرور آفرین فجر مبارکباد



چند وقت پیش در محافل خبری از نامه ای خبر به میان آمد که آقای اوباما مستقیما برای رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای ارسال کرده است.

هرچند از محتوای نامه خبری منتشر نشد، اما منابع آگاه از سخنان تهدید گونه اوباما مبنی بر اینکه تنگه هرمز خط قرمز آمریکاست و اینکه اگر ایران بخواهد تنگه را ببندد جنگ حتمی است، سخن گفتند

گویی جناب اوباما اشتباهات فاحش خود و بوش در عراق و افغانستان را فراموش کرده و نمی داند که ایران عراق و افغانستان نیست.

آقای اوباما بدان که به فرموده امام عزیزمان ما در شرایط بدر و خیبریم نه شعب ابی طالب و اگر آمریکا این اشتباه را تکرار کند، جوانان ولایت مدار ایران زمین با لبیک به ندای امامشان که فرمود«اگر امر دایر شود بین صلح حسنی و قیام عاشورایی در این عصر، ما نبرد عاشورایی را برمی گزینیم» آمریکا را برای همیشه به جهنم تاریخ می فرستند.

پس چناب اوباما خوب گوش کن :

Obama! Remember this sentence to the last breath that we are fighting for our beloved leader andno doubtwe're the ultimatewin.
«بسم الله الرحمن الرحیم
خدایا سوگند می‌خورم به کتابت به ماه و ستاره و آسمان، سوگند می‌خورم به«ن» و «قلم» و «ق» و هر آنچه در کتاب عظیمت به آنها سوگند خورده‌ای. سوگند می‌خورم زمانی که رهبر عزیزم ندای «هل من ناصر ینصرنی» سر دهد، تمام دار و ندار خود که به صورت امانتی در دستم است را به صاحب اصلی‌اش واگذار کرده و لبیک گویان به سمت کعبه جان حرکت کنم، تا از «السابقون» باشم چرا که آنان مقربین حضرت حقند.
بار خدایا کمکم کن تا عهدی را که با تو بستم ، همان عهدی که از روز ازل از ما گرفتی، هرگزفراموش نکنم. الهی ایاک نعبد و ایاک نستعین»


هرچند حال و روز زمین و زمان بد است  یک قطعه ازبهشت درآغوش مشهداست

حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای     آنجا برای عشق شروعی مجدد است

سلام. به مناسبت شهادت مولامون آقا امام رضا علیه السلام ویژه نامه ای شامل موضوعات صوتی, تصویری, مداحی, والپیپر, تم موبایل, اشعار و.....

www.aviny.com/Occasion/ahlebeit/ImamReza/Shahadat/88/vijename.aspx

التماس دعا

 



فهمیدنِ این‌که حسابش از بقیه‌ی انبیاء جدا بود، کارِ سختی نیست. کافی‌ست قدری دل به آیه‌ها بدهی که بفهمی او چقدر برای خدا، خاص بود.

 

 

 
خیلی خاص‌تر از یک رسول برای نسلش.
شرایط سخت که می‌شد، خدا خودش دلداری‌اش می‌داد. برایش به روز و شب قسم می‌خورد که تنهایش نگذاشته و از او ناراحت نشده.
و الضّحی، و اللّیلِ اِذا سجی، ما ودّعک ربّک و ما قلی. (ضحی/1-3)
نازش را می‌خرید. عزیز بود برایِ خدا.
به او می‌گفت آن‌قدر به تو عطا می‌کنیم که راضی بشوی؛ لسوف یُعطیک ربّک فترضی.(ضحی/5)
از اخلاقش به وجد می‌آمد؛ اِنّک لعلی خلُقٍ عظیم. (قلم/4)
به جانش قسم می‌خورد؛ لعمرک... (حجر/72)
گاهی با رمزهایی با او حرف می‌زد. رمزهایی که هنوز هم فقط میانِ خدا و رسول مانده؛ الف، لام، میم. کاف. هاء، یا، عین، صاد. عین، سین، قاف...
نگرانش می‌شد؛ لعلّک باخع نفسک اَلا یکونوا مؤمنین. (شعراء/3)
غصه‌اش را می‌خورد؛ ما انزلنا علیکَ القرآن لتشقی. (طه/2)
می‌گفت که هوایش را دارد؛ انّا کفیناکَ... (حجر/ 95)
تعریفش را پیش مؤمنین می‌بُرد تا قدرش را بدانند؛ عزیزٌ علیه ما عنتُم حریصٌ علیکم. (توبه/ 128)
گاهی فکر می‌کنم همه‌ی این‌ها خیلی هم غریب نیست وقتی محمّد(ص)، فقط رسولِ خدا نبود، حبیبِ خدا بود.
همه‌ی این نازکشیدن‌ها و نازخریدن‌ها فقط از محبّی برای حبیبش برمی‌آید.
این روزهای آخر صفر باید بنشینیم و عزایِ فقدانِ مردی را بگیریم که عزیزکرده‌ی خدا بود.


پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:امام زمان,غیبت,ظهور,مهدی صاحب الزمان, :: 16:22 ::  نويسنده : امين

تو را غايب ناميده اند، چون «ظاهر» نيستي، نه اينكه «حاضر» نباشي.
«غيبت» به معناي «حاضرنبودن»، تهمت ناروائي است كه به تو زده اند و آنان كه بر اين پندارند، فرق ميان «ظهور» و «حضور» را نمي دانند، آمدنت كه در انتظار آنيم به معناي «ظهور» است، نه «حضور» و دلشدگانت كه هر صبح و شام تو را مي خوانند، ظهورت را از خدا مي طلبند نه حضورت را.

وقتي ظاهر مي شوي، همه انگشت حيرت به دندان مي گزند با تعجب مي گويند كه تو را پيش از اين هم ديده اند. و راست مي گويند، چرا كه تو در ميان مائي، زيرا امام مائي.

جمعه كه از راه مي رسد، صاحبدلان «دل» از دست مي دهند و قرار از كف مي نهند و قافله دل هاي بي قرار روي به قبله مي كنند و آمدنت را به انتظار مي نشينند...
و اينك اي قبله هر قافله و اي «شبروان را مشعله»، در آستانه جمعه ای دیگر با دلدادگان ديگري از خيل منتظرانت سرود انتظار را زمزمه مي كنيم.

صبح بي تو رنگ بعد از ظهر يک آدينه دارد ** بي تو حتي مهرباني حالتي از کينه دارد

بي تو مي گويند تعطيل است کار عشقبازي ** عشق اما کي خبر از شنبه و آدينه دارد

جغد بر ويرانه مي خواند به انکار تو اما ** خاک اين ويرانه ها بويي از آن گنجينه دارد

خواستم از رنجش دوري بگويم يادم آمد ** عشق با آزار خويشاوندي ديرينه دارد

روي آنم نيست تا در آرزو دستي برآرم ** ای خوش آن دستي که رنگ آبرو از پينه دارد

در هواي عاشقان پر مي کشد با بيقراري ** آن کبوتر چاهي زخمي که او در سينه دارد

ناگهان قفل بزرگ تيرگي را مي گشايد ** آنکه در دستش کليد شهر پر آيينه دارد

التماس دعا



پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:امام حسین,حر بن یزید ریاحی,بصیرت,امام,عمر سعد, :: 16:53 ::  نويسنده : امين
ما حر را با ادب و حرمت فاطمه و اقتدا به نماز حسین می شناسیم
ما حر را با لرزش و تردید در میان بهشت و جهنم می شناسیم
و در نهایت او را با انتخاب بهشت و جبران و توبه و شهادت فرزند و خودش می شناسیم.
پس با تمام وجود عظمت حر را باور میکنیم.
اما چه اسارت ها و چه ریشه ها و چه ضعفهایی باعث میشود که حر در آن طرف قرار بگیرد و آدمی با این همه ادب و دقت و حرمت را به فرماندهی سپاه کوفه و شام برساند؟
چرا حر از حسین جدا شد؟
آیا تبلیغات یا تسلط حکومت و مذمت خروج بر حاکم وقت او را به یزید پیوند داده؟
آیا طلب دنیا و قدرت او را به اسارت برده؟
یا اینکه جمع میان دنیا و آخرت و یزید و حسین علیه السلام، او را به آن طرف برده و به ضعف در محاسبه مبتلا ساخته ... تا آنجا که می فهمد نه حسین علیه السلام بازمیگردد و نه آنها دست برمیدارند ... تا آنجا که می فهمد جمع ممکن نیست و باید انتخاب کرد ... تا آنجا که می لرزد و خود را میان بهشت و جهنم می بیند و با این شهود و اشراق حجت برایش تمام میشود و بالاخره تا آنجا که بهشت را بر چیزی مقدم نمی شمارد و با تمامی تقصیر و اقرار به جبران روی می آورد.
داستان ما...
مشکل دیگر حر این است که گناه را تا به حد آخرش نرسد، به رسمیت نمی شناسد. گویا همین که تصمیم به قتل حسین می گیرند، بهشت و جهنم مطرح می شود. تنهایی حسین و آوارگی او گناه نیست و بهشت و جهنم ندارد...
حتما ادامه مطلب را بخوانید...


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:شهریار,حسین, :: 13:52 ::  نويسنده : امين

شیعیان دیگر هوای نینوا دارد حسین
روی دل با کاروان کربلا دارد حسین
از حریم کعبه‌ی جدش به اشکی شست دست
مروه پشت سر نهاد اما صفا دارد حسین
می برد در کربلا هفتاد و دو ذبح عظیم
بیش از اینها حرمت کوی منا دارد حسین...



ادامه مطلب ...


ویژه نامه شب ذهم محرم شامل اشعار مذهبی، مداحی، تم و نرم افزار موبایل، پیامک و ... در مورد امام حسین علیه السلام رو براتون گذاشتم

لطفا از لینک زیر دیدن کنید

ویژه نامه شب ذهم محرم




ویژه نامه شب نهم محرم شامل اشعار مذهبی، مداحی، تم و نرم افزار موبایل، پیامک و ... در مورد حضرت عباس علیه السلام رو براتون گذاشتم

لطفا از لینک زیر دیدن کنید

www.aviny.com/Occasion/Ahlebeit/ImamHosein/Moharram/88/9/VijeName.aspx



سلام خدمت دوستان

ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان ویژه نامه شب هشتم محرم شامل اشعار مذهبی، مداحی، تم و نرم افزار موبایل، پیامک و ... در مورد حضرت علی اکبر علیه السلام رو براتون گذاشتم

لطفا از لینک زیر دیدن کنید

www.aviny.com/Occasion/Ahlebeit/ImamHosein/Moharram/88/8/VijeName.aspx



هرثمه بن سلیم نقل میکند که در جنگ صفین در رکاب امرالمومنین علیه السلام بودم.

هنگامی که به سرزمین کربلا رسیدیم در آنجا فرود آمدیم.آن حضرت نماز را با ما اقامه کردند و سپس مشتی از خاک کربلا را برداشته و بو کرده و فرمود : من از تو در شگفتم ای خاک، همانا در قیامت، از تو مردانی برانگیخته میشوند که بدون پرسش وارد بهشت میشوند.

 

هرثمه میگوید : این ماجرا گذشت تا روزی که اباعبدالله علیه السلام در کربلا فرود آمد و من در سپاه ابن زیاد بودم. وقتی به کربلا رسیدم....

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:مسلم بن عقیل,کوفه,امام حسین,, :: 13:48 ::  نويسنده : امين

 

اگر بنا باشد برای انجام کاری مهمی نماینده ای انتخاب کنیم مطمئنا فردی شایسته و مورد اعتماد را برمی گزینیم
امام حسین علیه السلام...


ادامه مطلب ...


سپس امير المؤمنين عليه السّلام رو به مردم كرد و فرمود: منزلت مرا در ميانتان و آن طور كه مرا مى‏شناسيد به من خبر دهيد، آيا من نزد شما راستگو هستم يا دروغگو؟

گفتند...



ادامه مطلب ...


 

هفت جواب به حديث جعلى ابو بكر و عمر در باره خلافت‏
طلحة بن عبيد اللَّه- كه «زيرك قريش خوانده مى‏شد- گفت: چه كنيم با ادعاى ابو بكر و عمر و اصحابش كه او را تصديق كردند و شهادت بر گفتار او دادند در آن روزى كه تو را به اجبار مى‏آوردند و در گردنت طنابى بود به تو گفتند: «بيعت كن»، و تو در مقابل آنان با فضائل و سوابق خود استدلال كردى، و همه تو را تصديق كردند.
ولى بعد از آن ابو بكر ادعا كرد از پيامبر صلى اللَّه عليه و آله شنيده است كه گفته: «خداوند نخواسته است نبوت و خلافت براى ما اهل بيت جمع شود». عمر و ابو عبيده جراح و سالم و معاذ بن جبل هم او را تصديق كردند؟!
سپس طلحه رو به حضرت كرد و گفت: همه آنچه گفتى و ادعا كردى حق است، و آنچه از سابقه و فضيلت كه با آنها استدلال كردى ما هم اقرار مى‏كنيم و قبول داريم ولى در باره خلافت، اين پنج نفر به آنچه شنيدى شهادت دادند!
 در اينجا على عليه السّلام بپا خاست و از سخن طلحه به غضب آمد و چيزى را كه كتمان مى‏كرد فاش نمود و مطلبى را روشن كرد كه در روز مرگ عمر فرموده بود ولى مردم مقصود آن حضرت را نفهميده بودند...


ادامه مطلب ...


ابان از سليم نقل مى‏كند كه گفت: در زمان حكومت عثمان، در مسجد پيامبر صلى اللَّه عليه و آله على عليه السّلام را با جماعتى ديدم كه با يك ديگر گفتگو مى‏كردند و فقه و علم را مذاكره مى‏كردند.

از طرفى قريش و فضيلت و سوابق و هجرت ايشان را يادآور شدند، فضائلى كه پيامبر صلى اللَّه عليه و آله در باره ايشان فرموده بود مثل كلام حضرت كه «امامان از قريش هستند» و «مردم دنباله رو قريش هستند»، و «قريش امامان عرب هستند»، و «به قريش ناسزا نگوئيد»، و «هر قريشى قوّت دو مرد از ديگران را دارد»، و «خدا مبغوض بدارد هر كس قريش را مبغوض بدارد»، و «هر كس خوارى قريش را اراده كند خدا او را خوار كند».
از طرف ديگر انصار و فضيلت و سوابق و يارى ايشان را ياد كردند و آنچه خداوند در قرآن بر ايشان ثنا گفته و فضائلى كه پيامبر صلى اللَّه عليه و آله در باره ايشان فرموده است‏ ...
...مردم رو به على عليه السّلام كردند و گفتند: چرا سخنى نمى‏گوئى؟ حضرت فرمود:


ادامه مطلب ...


خدمت دوستان عزیزم سلام

میخواهم کتاب «اسرار آل رسول» را که یکی از معتبرترین کتب شیعه است به شما معرفی کنم

چون قرار است چند مطلب از این کتاب در وبلاگ بذارم ابتدا مختصر توضیحی میدم

نویسنده این کتاب «سلیم بن قیس هلالی» است.در تائید این کتاب فقط به سخنان بعضی از ائمه معصومین درمورد این کتاب بسنده میکنم

مثلا امام صادق عليه السّلام فرمود:

«هر كس از شيعيان و محبّين ما كتاب سليم بن قيس هلالى نزد او نباشد چيزى از امر ولايت ما نزد او نيست، و از مسائل مربوط به ما چيزى نمى‏داند. آن كتاب الفباى شيعه و سرّى از اسرار آل محمّد عليهم السّلام است»....

حتما این مطلب و مطالب آینده را بخوانید....



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 24699
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1