لوح دل
 
 

ادبو اولادکم علی حب النبی واَهْلِ بَیْتِهِ وَ عَلى قِراءَةِ الْقُرانِ ؛فرزندانتان را به سه چیز ادب كنید: عشق به پیامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خواندن (غرر الحكم، ح 448)

از مدینه به سامرایت کشاندند تا آزارت دهند، مزار منورت را ویران کردند تا حرمت را بشکنند، اما من: از هر کس و هر چیز که بیزار و دل آزرده باشم و هر مرام و مسلکی که زندگی کنم، با تمام وجودم دوستتان دارم به شما عشق می ورزم و هرگز به فطرت مادری ام پشت پا نمی زنم!

سرور مظلومم! امام علی النقی!

هر سال اگر در روز شهادتتان لباس مشکی بر تن نمی کردم، امسال یاد غربتت، مظلومیتت، لبخندهای مهربانت و صدای دعایت که با زهر کینه توزان خاموش شد در شب و روز شهادت لباس عزا خواهم پوشید تا همه بدانند که:

تا واپسین لحظه ی زندگیم با محبت تو زندگی خواهم کرد.

 

 

***

این مقاله به مناسبت دفاع از حریم ملکوتی امام هادی علیه السلام  به شما خوانندگان محترم تقدیم می گردد.

از امیرالمومنین علیه السلام(1): خوشا به حال كسى كه محبّت ما اهل بیت در قلب او رسوخ داشته باشد، ایمان در قلب چنین كسى ثابت‏تر از كوه احد در مكانش خواهد بود. و هر كس كه دوستى ما در قلب او جاى نگیرد ایمان در قلب او مانند ذوب شدن نمك در آب ذوب مى‏شود.(ترجمه از اسرار آل محمد علیهم السلام، ص: 516).

 

کودکان و ارتباط با اهل بیت (علیهم السلام)

اگر کودکان را دوست دارید به آنها رحم کنید و راه سعادت ابدی را به ایشان نشان دهید. این، بیشترین حقی است که هر کودکی بر گردن والدین خود دارد.....

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 330
بازدید کل : 24707
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1